connies

Direktlänk till inlägg 18 november 2014

Cornelia kräver

Av Cornelia - 18 november 2014 20:00

Direkt efter Halloween börjar folk genast att längta efter julen, men jag som är julens älskare börjar längta redan i augusti när skolan börjar. Hehe. Detta är vad jag önskar mig.    

1. Hittade en sida som hade jättefina smycken, typ dog det fanns jättemånga Harry Potter smycken. Men tyvärr så har sidan tagit en beställningspaus men hoppas att de kommer igång igen innan jul! Men dessa var de coolaste halsbandet jag någonsin sett! 


2 Böcker i mängder! Vill komma in i mina läs perioder och vill helst ha köpta böcker än lånade från biblioteket. För då beöhver man inte stressläsa om man inte hinner dessutom är böcker skitsnygga att ha i bokhyllan. Och så kan man läsa om böckerna om de är bra så behöver inte personalen tro att man är dum i huvet om man läser en bok flera gånger. 


3. Ett Griffindor armband som jag hittade på Anis sida. Hur coolt är det inte?


4. Ännu ett armband från Anis sida. Detta är nog min favorit, hur många färger som helst och massa HP symboler. Skulle va coolast i skolan med det där armbandet.


5.  Som det HIMYM-fan jag är så önskar jag mig såklart The Bro Code med min favorit Barney Stinson! Omg dör, älskar honom.


6.  Har typ blivit beroende av mönstrade leggins. Dock inte sådana fula byxor som alla 12-åringar går runt i. Eller asså som är snygga men vill inte gå klädd som en 12-åring


7. Pennor. Pennor. Massa pennor. Har fått ett till intresse nämligen, att måla. Okej suger på att måla men kul som fan är det. Och då behöver man rätt utrustning.


Okej anledningen till att jag gjorde detta inlägget är för att mitt liv inte är så spännande och tror inte någon egentligen bryr sig om jag vad jag önskar mig i julklapp. Hehe. Men jag tvingar inte er att läsa. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia - 6 december 2014 21:49

Idag läste jag klart Hunger Games triologin. Vet inte vad jag ska säga. Men har nog aldrig varit så berörd av en bok som denna. Jag satt seriöst och grät i slutet, och det har jag inte gjort sedan jag läste den sista Vargbröder boken och då var jag t...

Av Cornelia - 30 november 2014 18:30

Följande händelse utspelar sig när jag och några kompisar sitter och pratar. -Cornelia, har du någon utländsk bakgrund eller är du hel svensk? -Nope, jag är 100% svensk -Omg du kommer bli värsta Sverigedemokraten. Detta är nog något av det me...

Av Cornelia - 26 november 2014 19:15

Igår åt jag tårta, det var gott, hejdå! Nämen allvarligt nu, det var JÄTTEGOTT.  Vi hade nämligen tårtbuffé på teatern igår och jag gjorde den godaste tårtan banan och choklad. Låter gott va? Det var de. Selma gjorde smörgåstårta och Emma hallontår...

Av Cornelia - 24 november 2014 18:00


Anledningen till att jag gör denna är att vid denna tid imorgon (skriver det på söndagen) kommer jag bara ägna mig helhjärtat åt matte. För det är ju så viktigt att kunna matte. Lol pluggar matte enbart för att få ett bra betyg inte för att kunna ski...

Av Cornelia - 23 november 2014 12:22


Gårdagen kommer jag kanppt ihåg för jag sova bort det mesta av den. Men mamma fick med mig ut på en promenad för attse om det skulle få mig att bli piggare. Men nej. Fail nummer 1. Sen när jag kom in la jag mig ner i soffan och sov. Men allt jag kund...

Presentation

Hej! Mitt namn är Cornelia och inte Connie som det så fint står i bloggnamnet. Jag är en tjej på 16 vintar, går etta på gymnasiet samhällslinjen, Po(v)lare, vänster.
Välkommen till mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards